Prowadzenie i pozycjonowanie bloga

Budowanie relacji z klientami jest ważne nie tylko w prawdziwym życiu, ale też online. Właściciele firm często odkładają wchodzenie w interakcję z użytkownikiem i budowanie długotrwałych relacji na dalszy plan, nie zdając sobie sprawy, jak wiele można zyskać poprzez prowadzenie bloga firmowego.

Jeśli interesuje Cię, jakie korzyści może przynieść ci prowadzenie bloga zgodnego z SEO przeczytaj do końca i skorzystaj z oferty WEB DO IT – nasi specjaliści chętnie pomogą w prowadzeniu bloga firmowego!

Wpływ bloga na pozycjonowanie jest większy niż myślisz!

Prowadzenie bloga firmowego jest korzystne nie tylko pod kątem budowania długotrwałych relacji z użytkownikiem. Jeśli kiedykolwiek interesowałeś się zagadnieniami związanymi z SEO zapewne dobrze wiesz, że odpowiednie pozycjonowanie bloga firmowego spowoduje wzrost wartości na wykresach nie tylko widoczności, ale też ruchu czy nawet przychodów.

Co daje prowadzenie bloga firmowego zgodnie z SEO?

Wzrost widoczności na niekomercyjne hasła wpisywane w wyszukiwarkę

Pamiętaj, że często na jednym z pierwszych etapów ścieżki zakupowej użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę hasła typu: jaki rower górski wybrać, czy ranking kosiarek automatycznych – wyjdź im naprzeciw!

Poprawa linkowania wewnętrznego

Możliwe, że wcześniej nie spotkałeś się z tym pojęciem. Linkowanie wewnętrzne to nic innego, jak połączenie pomiędzy poszczególnymi podstronami w Twojej witrynie. Dzięki prowadzeniu bloga dopasowanego tematycznie do Twojej działalności, możesz w tworzonych wpisach umieszczać odnośniki do innych podstron, np. kategorii, czy ofert dzięki czemu zyskają one na mocy i generują ruch.

Wzrost sprzedaży

Blog i wzrost sprzedaży? Czy to w ogóle możliwe? Owszem! Po pierwsze, w każdym wpisie możesz w sposób ciekawy zaprezentować swoje produkty, dzięki czemu masz szansę, że użytkownik już przy pierwszym kontakcie zdecyduje się na zakup. Jeśli jednak nie, budowanie contentu tematycznego może przyczynić się do wzrostu znajomości Twojej firmy i użytkowników powracających na Twoją stronę. Pamiętaj – im więcej wizyt, tym większa szansa na finalizację zamówienia!

Prowadzenie bloga firmowego – pozostałe korzyści

Bardzo możliwe, że zagadnienia związane z SEO nie do końca do Ciebie trafiają i zadajesz sobie pytanie czy prowadzenie bloga ma jeszcze jakieś inne korzyści?. Oczywiście, że ma!

Budowanie wizerunku eksperta

Dzięki publikacji wpisów tematycznie powiązanych z kierunkiem Twojej działalności pokażesz potencjalnemu klientowi, że może Ci zaufać i że masz pojęcie o tym, co robisz.

Wzrost znajomości marki

Często zdarza się, że w przypadku konkurencyjnych branż ciężko jest zbudować widoczność na frazy komercyjne. Oczywiście możesz inwestować fundusze w inne formy reklamy, jednak i tam czasami ciężko jest zaistnieć. Równie często zdarza się jednak, że frazy blogowe nie są tak mocno oblegane, dzięki czemu możesz zaistnieć i pokazać swoją markę, a w połączeniu z dobrym pozycjonowaniem i odpowiednim linkowaniem wewnętrznym Twój blog może przynieść wszystkie korzyści, które opisaliśmy powyżej!

Pozycjonowanie bloga firmowego – dlaczego zdecydować się na WEB DO IT?

Mogłoby wydawać się, że prowadzenie i pozycjonowanie bloga firmowego to nic trudnego, zwłaszcza dla osób, które wiedzą wszystko o swojej branży – nic bardziej mylnego. Dlaczego?

  • Samo napisanie wpisu to jedno, powinien on być jednak poprzedzony odpowiednią analizą pod kątem tematu oraz słów kluczowych, które należy w nim umieścić.
  • Pisanie treści pod SEO również nieco różni się znacznie od pisania zwykłych tekstów – muszą zgadzać się nie tylko wartość merytoryczna, czy zaciekawienie użytkownika, ale także słowa kluczowe oraz odpowiednie ich nasycenie, czy śródtytuły.

Specjaliści WEB DO IT zrobią to wszystko za Ciebie. Dodatkowo opublikujemy Twój artykuł lub wspomożemy Cię wiedzą na temat najlepszego wykorzystania linkowania wewnętrznego. Skontaktuj się z nami już dziś i ciesz się rosnącymi wykresami!