Link Building SEO

Artykuły sponsorowane pod SEO

Artykuły sponsorowane to obecnie jedna z najchętniej wybieranych i najskuteczniejszych form pozyskiwania odnośników oraz promowania marki w sieci. Z tej formy reklamy korzystają już nie tylko więksi gracze na rynku e-commerce, ale także firmy usługowe, influencerzy, czy małe firmy lokalne.

Dowiedz się więcej o artykułach sponsorowanych i dlaczego warto w nie zainwestować!

Artykuły sponsorowane – czym są?

Artykuły sponsorowane to treści, które publikowane są na portalach wydawców i posiadają linki do stron reklamodawcy. Treści artykułów sponsorowanych są reklamowe, a sama ich publikacja niesie za sobą wiele korzyści, m.in.:

Pozyskanie wartościowego odnośnika – jak wspomnieliśmy wcześniej, publikacja artykułów sponsorowanych jest obecnie jedną z częściej wykorzystywanych form link buildingu. Wybór wydawcy powinien być podyktowany dopasowaniem tematycznym oraz jakością linków prowadzących do danego portalu – im lepszej są jakości i im bardziej tematyczne z Twoją witryną, tym lepiej zainwestowane pieniądze!
Zwiększenie ruchu na stronie – portale wydawców muszą spełniać odpowiednia wymagania, między innymi powinny cechować się odpowiednio wysokim ruchem na stronie. Zazwyczaj są to portale, które posiadają już grono stałych czytelników, którzy myszkują w poszukiwaniu nowych informacji. Wybór odpowiedniej oferty może spowodować, że część takich użytkowników zdecyduje się również przejść na Twoją stronę!
Wzrost widoczności – na widoczność strony ma wpływ masa czynników. Bez wątpienia możemy jednak powiedzieć, że jednym z nich jest ilość i jakość pozyskanych odnośników. Czy zdziwimy Cię, kiedy napiszemy, że odpowiedni dobór portalu, treści i anchor textu (podlinkowanej treści) może zwiększyć widoczność linkowanej podstrony nawet o kilka pozycji?
Zwiększenie autorytetu – każda domena musi zapracować na uznanie w oczach wyszukiwarki Google, dzięki czemu będą rosnąć jej pozycje, a co za tym idzie ruch na stronie. Autorytet domeny, podobnie, jak widoczność zależy od kilku czynników, jednak w tym przypadku jakość pozyskiwanych odnośników grać będzie pierwsze skrzypce. Im więcej wartościowych linków, tym autorytet domeny będzie się zwiększał.
Budowanie wizerunku – mimo tego, że artykuły sponsorowane mają charakter reklamowy, ich wyłącznie reklamowy wydźwięk może zostać źle odebrany przez użytkownika. Skup się na tematach, jakie mogą interesować Twoich użytkowników i pokaż im, że Twoja marka wyróżnia się na tle konkurencji, a Ty i Twoi pracownicy dobrze znacie się na rzeczy!
Rozpoznawalność marki – zbudowanie rozpoznawalności marki w dzisiejszych czasach, kiedy większość biznesów ląduje w sieci jest niezwykle trudne, dlatego warto skorzystać z pomocy większych wydawnictw, które mają już ugruntowaną pozycję w sieci!
Działania w zakresie PR – budowanie relacji z użytkownikiem jest bardzo ważne. Informuj potencjalnych klientów o Twoich działaniach nie tylko w obrębie swojej witryny, ale również poza nią.

Chcesz opublikować artykuły sponsorowane?

Zostaw e-mail i adres strony, a my odpowiemy i sprawdzimy jak możemy pomóc Ci przy publikowaniu artykułów sponsorowanych.

    Dobry artykuł sponsorowany – czym powinien się charakteryzować?

    Odpowiedni artykuł sponsorowany powinien przede wszystkim zawierać wartościową treść. Jako wartościową mamy na myśli zarówno odpowiednią pod kątem SEO, jak i pod kątem użytkownika. Wiele osób zbyt bardzo skupia się na aspektach pozycjonowania zapominając, że treści umieszczane w sieci powinny być pisane przede wszystkim dla użytkownika, do którego chcemy je kierować.

    Jeśli masz lekkie pióro i odpowiednią wiedzę, napisz artykuł samodzielnie, a my zajmiemy się publikacją na jednym z naszych portali wydawniczych. Jeśli jednak potrzebujesz pomocy w tym zakresie wybierz odpowiednią ofertę lub skontaktuj się z nami. Nasi copywriterzy czekają na Twoje zlecenia!

    Sama treść to jednak element, który  bezpośrednio nie przyczyni się na efekty w zakresie link building, czy wzrostu widoczności Twojej witryny. To, o czym musisz pamiętać publikując artykuł sponsorowany to odpowiednie linkowanie do Twojego odnośnika. Liczy się zarówno miejsce, które linkujesz, jak i anchor text.

    Linki sponsorowane w artykułach - oferta WEB DO IT

    Obecnie na rynku istnieje wiele źródeł, za pośrednictwem których możesz opublikować artykuł sponsorowany, warto jednak zastanowić się nad plusami i minusami. Wraz z popularyzacją tej metody pozyskiwania odnośników do strony, wielu wydawców zawyża ceny oraz nie dba o jakość prowadzonego portalu. Na rynek wchodzi wielu wydawców, którzy posiadają portale o niskiej wartości.

    Czym wyróżnia się oferta WEB DO IT i dlaczego warto postawić właśnie na nas?

    Skoro ilość podobnych ofert widoczna jest w sieci zapewne w setkach, dlaczego warto skorzystać właśnie z naszej oferty?

    Stałą praca nad jakością portali – portale są naszą wizytówką, dlatego stale je rozwijamy. Cyklicznie pozyskujemy wartościowe linki do naszych stron, dzięki czemu zyskujemy nie tylko my, ale również Ty! Warto również dodać, że nasze portale już w momencie wyjściowym posiadają bardzo wysokiej jakości odnośniki z większych portali branżowych, blogów tematycznych, a może nawet od Twojej konkurencji! Dodatkowo, stale rozwijamy treści na swoich stronach tak, aby pasowały do panującej tematyki i budowały widoczność serwisu oraz skupiały rzeszę stałych klientów.
    Naturalne treści – tworzone dla Ciebie treści nie będą typowo reklamowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu internetowym wiemy, że piszemy głównie dla człowieka, którego mamy zaciekawić.

    Artykuły sponsorowane – cena w WEB DO IT

    Cena artykułu sponsorowanego różni się w zależności od wybranego portalu, ilości i rodzaju linków, które mają być w nim umieszczone oraz od tego, czy treści dostarczysz do nas we własnym zakresie. Nasza oferta cechuje się bardzo konkurencyjną ceną, co możesz łatwo sprawdzić przeglądając oferty konkurencji!

    Jeśli zaciekawiła Cię nasza oferta skontaktuj się z nami – nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania!

    Chcesz opublikować artykuły sponsorowane?

    Zostaw e-mail i adres strony, a my odpowiemy i sprawdzimy jak możemy pomóc Ci przy publikowaniu artykułów sponsorowanych.

      Artykuły sponsorowane to obecnie jedna z najchętniej wybieranych i najskuteczniejszych form pozyskiwania odnośników oraz promowania marki w sieci.

      Cena artykułu sponsorowanego różni się w zależności od wybranego portalu, ilości i rodzaju linków, które mają być w nim umieszczone oraz od tego, czy treści dostarczysz do nas we własnym zakresie.

      Artykuł sponsorowany powinien być opublikowany na stronie posiadającej bardzo dobry profil linkowy, w celu przeniesienia części autorytetu do naszej domeny. WEB DO IT posiada wiele spełniających te wymagania portali.